Llar de la Gent Gran Sant Martí

Adreça: Plaça Major, 13. PB

Telèfon: 977 47 34 93

Facebook: https://www.facebook.com/profile.php?id=100094291077884

La Llar de la Gent Gran “ Sant Martí”, fou fundada l’any 1985 i està situada a la planta baixa de l’Ajuntament, al centre del poble. L’acollidor espai utilitzat per la gent gran de Xerta disposa de les adequades dependències per fer possibles les diferents activitats que s’organitzen. Una gran sala amb servei de cafeteria, que s’aprofita, especialment, per jugar a jocs de taula (cartes sobretot), serveix també per veure la televisió i com espai on els socis passen l’estona petant la xerrada. Així mateix hi ha una altra sala anexa on hi ja un billar de caramboles i també un projector amb una gran pantalla per veure pel·lícules i els partits de futbol del Barça, fet que atreu un bon nombre dels nostres socis. Hi ha també un petit despatx on està ubicada la biblioteca de la nostra entitat, oberta a tots els socis que vulguin consultar alguna cosa o llegir algun dels molts llibres que tenim a la mateixa. Finalment comptem amb un altre despatx que està destinat a l’administració de l’entitat. A la Llar, a part del servei de bar diari, oferim als nostres socis el servei de perruqueria, cada quinze dies. Igualment el servei de podologia, una vegada al mes. A part, també tenim una estreta col·laboració amb la Coral Sant Martí, a qui abans subvencionàvem i ara, degut a les retallades, ens és impossible, i al grup de teatre la Ringa amb qui passa el mateix. La Coral fa diverses actuacions al llarg de l’any, tant al nostre poble com als pobles veïns que els ho demanen. Quant al grup de teatre, ja ha estrenat quatre obres amb un gran èxit cadascuna d’elles, i també han actuat a diversos pobles de la comarca. La Llar de la Gent Gran “Sant Martí” està molt orgullosa de formar part, d’alguna manera, d’aquestes dues activitats: la Coral i el Teatre.

El president de la Llar de la Gent Gran “Sant Martí”, Gerardo Miró Miró, anima i convida a tota la gent jubilada del nostre poble i a la que encara no ho està, a que s’apunti a la nostra entitat i es faci soci/a de la mateixa,  per tal de poder tirar endavant totes les activitats que s’estan realitzant i poder-ne fer de noves. Al llarg de l’any tenim unes quantes trobades que són fixes i que tenen molt d’èxit de socis, són:

-Dinar de la Clotxa. Es fa a finals de gener.

-La festa de la Candelera el dia 2 de Febrer. Pel mati es fa Missa i per la tarda jocs i xocolatada.

-Dinar de Germanor. Sol fer-se l’últim dissabte del mes d’Abril.

-Per a la festa d’estiu de Sant Jaume, al Juliol, sempre es dedica un dia per a la nostra entitat.

-També per la festa Major de Sant Martí, al novembre, concretament el dia 12, és el dia de la gent gran i l’Ajuntament, juntament amb l’entitat, preparen un dinar i una sessió de ball.

-Finalment, al mes de desembre, es fa el Berenar de Nadal. També una bonica festa amb entrepà, torró i música en viu.

-També se solen fer excursions, una al mes al menys, tenint bona acceptació entre els socis.

-A la Llar, a part del servei de bar diari, oferim als nostres socis el servei de perruqueria, cada quinze dies. Igualment el servei de podologia, una vegada al mes.

- Tenim una estreta col·laboració amb la Coral de Sant Martí, la Coral fa diverses actuacions al llarg de l’any, tant al nostre poble com als pobles veïns que ens ho demanen.

La junta directiva da la Llar de la Gent Gran “Sant Martí” de Xerta, està formada per:

• Gerardo Miró Miró (president)
  • Gemma Fusté Llopis (secretària)
  • Rosa Cartoixà Brusca (tresorera)
  • Victòria Ribes Fabra (vocal)
Subscriure a

Llengües