CURSOS NATACIÓ INFANTIL

16/06/2021

CURSOS NATACIÓ INFANTIL

Us informem que tal i com es va recuperar fa dos anys, Actiesport, en col·laboració amb l’Ajuntament organitzarà durant els mesos d’estiu, CURSETS DE NATACIÓ INFANTIL. S’acceptaran xiquets en edat escolar, que enguany hagin cursat de P-3 a 6è.

Aquesta activitat es durà a terme de la següent manera:

• PRIMER TORN: del 5 al 30 de juliol (4 setmanes, de dilluns a divendres)
  • SEGON TORN:  del 2 al 27 d’agost (4 setmanes, de dilluns a divendres)

Els cursets es faran per la tarda, en horari d’obertura de piscines, i les classes seran de 40 minuts ja que l’equip de monitoratge així ho aconsella per aprofitar més les classes.

El primer dia (5 de juliol) tots han de vindre a les 18 h, es donarà tota la informació necessària als pares i mares, i es realitzarà una prova de nivell; serà llavors quan es decidirà en quin grup anirà cada xiquet o xiqueta:

• De 18.00 a 18.40 h  - primer grup
  • De 18.40 a 19.20 h -  segon grup
  • De 19.20 a 20.00 h -  tercer grup

Podreu fer les inscripcions a les oficines municipals, fins el divendres 25 de juny (no s’acceptaran inscripcions per al primer torn fora d’aquesta data ja que s’ha de contractar l’assegurança i s’han de gestionar els grups) i haureu de presentar a les oficines municipals la següent documentació:

a) Full d’inscripció i autorització, recolliu-lo a l’ajuntament o descarregueu-lo clicant AQUI.

b) Fotocòpia de la targeta sanitària del xiquet/a.

La quota d’inscripció serà de 40 € per cada torn. Per a famílies amb germans/es, el primer pagarà 40€ i a partir del segon 20€.  En el full d’inscripció haureu d’indicar el número de compte bancari i se us girarà un rebut per l’import corresponent.

Us preguem que feu extensiva aquesta nota a familiars o amics hi puguin estar interessats però no estudien a l’Escola de Xerta o no viuen al poble.

Llengües